Etiketler

4 Ocak 2015 Pazar

Nailart Zamanı :) Essence / H&M

Herkese merhaba keyifli pazarlar :) Bugün sizlere ,günlerdir tırnağımda gören herkesin beğendiği ,numarasını sorduğu ojelerden bahsedeceğim .Bu ojeleri bulamazsanız diye de muadillerini sizler için araştırdım :) Yazıyı sonuna kadar okumanızda fayda var :)
 
Öncelikle nereden esinlendiğimi anlatayım . Geçenlerde watsons'a gittim ve true spirit markasının takma tırnaklarını gördüm . Içlerinden biri çok hoşuma gitti  beyazlı pembeli pulları olan harika görünen bir takma tırnak setiydi. Ama malum bu tırnaklar kullanışlı olmaz ben en iyisi bunun aynısının ojesini bulayım dedim . Fakat bulamadım .:) Eve gelince de aklıma bir fikir geldi ,ayni renkler olmasa da görüntü yine onunki kadar mükemmeldi . Öncelikle,
Tırnaklarıma alt renk olarak Essence'in 05 numaralı Finding Dori isimli ojesini sürdüm. Kuruduktan sonra ise ,
H&M den aldığım bu şirin tekli ojenin  Just Blue Much rengini 3-4 kat ,aralarında hiç boşluk kalmayacak şekilde sürdüm .  İşte bu kadar.:) Harika görünüyor ,her ışıkta ayrı yansıma yapıyor ve çok dikkat çekiyor . Renk uyumu ise muazzam.  Ayrıca günlerdir tırnaklarımda ,çıkmıyor,soyulmuyor. 
Şimdi gelelim bu ojelerin benzerlerine. Malum çoğu şehirde hala H&M mağazası yok maalesef . Ama watsons/gratis/flormar/goldenrose illaki vardır. 
Watsonsta bulunan Rimmel London markasının Glitter Bomb adlı ojeleri çok benziyor. Renkleri farklı da olda alt zemine uygun bir oje sürerek aynı efekti verebilirsiniz. Özellikle en baştaki mavi renk şuan elimdeline çok benziyor sadece mor ve pembe ağırlıkta:)
 
Bu ojelerin fiyatı 6lira civarıydı , watsonslardan temin edebilirsiniz,gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış .:)
Daha sonraki oje ise Golden Rose'un Jolly Jewels serisinin 114 Numaralı rengi . Renk tamamen aynı, altına mavi bir oje sürüp aynı efekti yakalayabilirsiniz.

Hatta geçenlerde buldum ve bu resmi çektim . Hiçbir fark görünmüyor:) Bu ojelerin de fiyatı 5-6tl civarı.:) bu markayı zaten her yerde bulabilirsiniz,ve serinin diğer renkleri harika .
Essence Finding dorinin benzeri ise wetnwild ın bu fastdry serisinin stream of wonder rengi . Bu markayı da gratislerde bulabilirsiniz :) renkleri hemen hemen ayni sadece essence biraz daha sarı tonlu .:) oje altına süreceğiniz içinse hiç belli olmayacaktır.:)
Bu renk ise benim ilk başta bahsettiğim true spirit tırnakların üzerinde olan ojelerin aynısı. Bunu en kısa zamanda bulup alacağım ,bayıldım!! Yine ayni Jolly Jewels serisinin 119.rengi . Şeffaf,beyaz ve siyah taban üzerinde muhteşem duruyor . O gün watsonsta bulamamıştım ama en kısa zamanda soluğu goldenrose mağazasında alacağım.:) 
Sormak istediklerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz :) umarım yardımcı olmuşumdur. Bloğuma üye olmayı unutmayın ,kendinize çok iyi bakın :)
Essence ojenin ayrıntılı yazısı için;
Hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder